101015 - Snö och suriga gubbar...

Hej på er!
Som ni läste i förra inlägget så snöade det faktiskt idag. Jag blev helt chockad när jag tittade ut genom fönstret och såg hur det öste ner. Lite glad blev jag faktiskt. Sen hoppades jag på att det inte skulle vara halt på vägen eftersom jag skulle köra hem och bilen inte har vinterdäck. Men det var lugnt för det var 6 grader ute så allt smälte bot på en gång...

Nu är jag äntligen hemma efter att ha haft en massa suriga gubbar efter mig (trots att jag åker precis lagligt) och kö ner på motorvägen. Jag smet bakvägen då istället och åkte gamla vägen mellan Strängnäs och Eskilstuna. Trodde att det skulle gå fortare men hamnade då bakom en gubbe som körde 70 på 90-vägen. Sååå irriterande när man längtar hem och inte kan köra om. Sen hade han mage att börja gasa järnet när jag fick tillfälle att köra om bara för att jag inte ska kunna komma om... Haha han har visst aldrig blivit omkörd av en Aero förut =) Lite kul faktiskt när han skulle försöka "racea" med sin gamla 940... hehe

Aja nu är jag hemma iaf och tappade lite energin när jag kom hem. Orkar inte riktigt göra någonting men vill ändå hitta på något. Inte sitta hemma hela kvällen. Sen måste man ju äta nåt också och då försvann orken ännu mera. Min kropp är inte på topp just nu. Tur att jag snart ska iväg till doktorn då...

Nej jag orkar inte skriva mera nu.
Ni får ha en bra fredag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback