101013 - Ensamt...

Hej på er allihopa!!
Hur har ni det?? Just nu längtar jag bara hem. Vet inte om jag har en dipp i energin just nu men jag längtar bara hem. Hem till sambon och tryggheten där hemma i lägenheten, hem till den goda energin som är så härlig att insupas av. Jag ska egentligen inte klaga för jag har det bra, det är bara lite tufft just nu. Den första glädjen över att få göra något nytt har lagt sig och en vardag börjar infinna sig. Dessutom har vi föreläsningar och sånt varje dag så man kan inte smita hem för ett dygn eller så heller som man kunde under förra kursen. Det är väl därför som denna vecka känns så himla lång.

Dessutom saknar jag umgänget som jag har hemma. Får man tråkigt så finns det alltid en mysig människa ett samtal bort. Det finns det inte rikitgt här. Jag känner ju inte så himla många ännu och det känns som om alla har så mycket planerat där inte jag riktigt blir inkluderad. Jag vet att man kanske måste bjuda in sig själv ibland men jag är inte alltid sån, speciellt inte bland nya människor. Det var kanske inte så bra att vara borta från den här stan under nästan 2 veckor, alla andra hann hitta sina människor under den tiden känns det som. Men så är det väl när man vill ha 2 boenden. Man vill spendera så mycket tid som möjligt på i båda städerna...

Nej nu ska jag sluta deppa. Berätta något kul för mig istället...

   

 

             

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback