101012 - Tänk er 25år...

Vad gjorde ni för 25 år sedan?? Själv var jag inte född ännu men jag kan tänka 25 år framåt. Då skulle jag vara 49 år och är förhoppningsvis gift sedan 23 år tillbaka och har nog ett jobb jag gillar och troligtvis barn. Jag hoppas att vi bor i ett fint hus (förhoppningsvis inte i Eskilstuna) osv osv... Vet ni vad som hände för 25 år sedan?? Min mamma och pappa gifte sig!!! Det är helt sjukt att tänka på egentligen. Jag önskar verkligen att jag också får vara lyckligt gift efter 25 år...

Förhoppningvis kan jag och sambon gifta oss inom 2 år om vi får ihop pengar till det. Vi ska väl inte ha något jätteextravaganza egentligen men det är skönt att slippa göra allting på ens bröllopsdag och att slippa sätta familjen i arbete. Detta är en dag där jag vill kunna bli lite bortskämd och kunna slappna av och bara njuta av upplevelsen. Det tror inte jag att man får göra om man envisas med att laga maten själv. Visst det blir bra mycket billagare men är det riktigt lika roligt?? Man gifter sig bara en gång i livet, vill man inte lägga lite extra på den dagen då?? Så ser JAG på det och då får vi vänta ett år extra för att kunna ha råd med det.


Jag hade tänkt att få in lite fina bilder på vad jag hade tänkt till vårt bröllop men det vill inte fungera...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback