101011 - Grattis pappa =)

Godmorgon på er!

Uch vad jag är trött idag. Jag är helt slut i hela kroppen och jag orkar knappt ta mig upp ur soffan. Snart ska jag ta mig iväg till Uppsala för en intensiv vecka med mycket föreläsningar och plugg, men det lär bli tidigt i säng ikväll iaf. Det var skönt med lite sovmorgon idag iaf för både mig och sambon. Vi fick äta frukost tillsammans och mysa lite i soffan innan han blev hämtad. Det hör verkligen inte till vanligheterna, inte ens på helgerna knappt.

Idag fyller min lilla pappa år, så grattis till dig. Just nu är päronen i Barcelona för att fira 25 årig bröllopsdag (helt sjukt bra gjort) som är imorgon. De har tydligen över 20 grader varmt och sol sist jag hörde från dem och det är ju rätt skönt om man jämnför med här hemma där det är minusgrader på nätterna och kyla och regn...

Nehepp nu blir det lite packning och klä på mig så ska jag åka strax...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback