101010 - Myshelg...

Hej på er!
Det har varit dåligt med uppdatering här på bloggen men helgen har faktiskt varit fullbokad...med mys =)
I fredags när jag kom hem från häst nummer 2 vid 20-tiden på kvällen (jag red den första på morgonen innan jobbet) så var jag helt slut. Jag hann duscha och sätta mig framför datorn innan jag slocknade med datorn på magen... Jag kunde inte förstå hur datorn kunde bli så konstig hela tiden och ändrade saker på skärmen av sig själv och så. Varje gång jag somnade till ramlade mitt finger ner på "musplattan" och klickade på första bästa sak som kom i vägen hehe. Där var det mysteriet löst =)

Igår kom syster med flickor hit och hämtade upp mig och sen åkte vi till badhuset. Jag har inte varit där sedan jag slutade gymnasiet (vi hade simning var tredje gympalektion) så det var kul. Jag hade mest den lilla tjejen och syster hade mest den stora tjejen, ibland bytte vi barn =) Det var riktigt mysigt och alla var vi rätt slut när vi gick därifrån. Till Sylvias för lite lunch där stora tjejen höll låda med dem vid bordet brevid. Hehe tur att hon är söt för hon kan smöra in sig överallt då =)

När familjen åkt hem igen stack sambon och jag över till Timmie och Linda dör det blev en mycket trevlig parmiddag med kräftsoppa till förrätt, grillspett och pommes och sås till vamrätt och melon och annat tilltugg till efterrätt. Levandeljus och vitt vin också, kan det bli bättre?? Sen blev det bastu och biljard under kvällen innan vi åkte hem och sov.

Dagen idag har varit ganska lugn, började med tvättning imorse. Det var tröttsamt kan jag lova efter väldigt lite sömn. Sen var det bara mys under dagen innan jag åkte till stallet och red Martell. Sara är utomlands så jag kunde passa på att rida några dagar extra nu när jag ändå har varit på hemmaplan.
Sen har kvällen fortsatt i lugnet och mysets tecken och nu blir det packning inför veckan i Uppsala. Skönt att man inte måste går upp jättetidigt imorgon iaf. Jag behöver inte åka fören vid 9 tror jag. Skönt skönt...

Nu blir det lite mys i soffan och sova sen.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback