101006 - Premiärenas dag!!!!

Detta är dagen som jag liksom många andra har väntat på. OCH dessutom har jag väntat på denna dag x2 för idag är det säsongstart på två av mina favoritprogram.

Klockan 20.00 i TV4 börjar årets säsong av Bonde söker fru...


 


Tydligen med fler intriger än någonsin... Mycket spännande =)


Men mitt absoluta favoritprogram som jag alltid sitter klistrad framför (jag tjuvkikade tom på förra säsongens sista avsnitt för 25kr på kanal5Play) och i framtiden kommer jag att få se detta program på nätet eller repriser eftersom jag är i Uppsala på onsdagar och har inte 5:an där men jag är glad att jag får vara hemma och titta på säsongsstarten iaf =)

Programmet är så klart Gray´s anatomy och jag har älskat det sedan första avsnittet...






Jag kommer att sitta klistrad klockan 21.00 på Kanal 5 ikväll.... Kommer du??


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-07 @ 01:41:44
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback