101005 - Så ont...

Hej på er!
Jag sitter nästan sovandes här i soffan efter en dag som har känts ganska lång. Dessto längre kommer den att kännas eftersom det blir en tom säng i natt. Om den fylls till hälften har jag inte bestämt ännu eller om jag ska sova på soffan. Men skulle jag lyssna på min kropp så är sängen ett hett tips. Idag har jag riktigt ont i min kropp. Jag har ont i leder och rygg, troligtvis för att jag har jobbat och ridit de senaste dagarna. Fy fan vad kul att kroppen ger upp efter att ha jobbat två dagar (NOT), hur ska jag orka sen när jag har pluggat färdigt och ska jobba varje dag igen?? Är det meningen att jag ska må ganska bra så länge jag inte gör något ansträngande överhuvudtaget?? Jag trodde att jag hade blivit mycket bättre och kände att det kanske skulle vara onödigt att gå till kallelsen till ortopeden, men då var det bara ett önsketänkande då...

Det har iaf varit jättemysigt att få jobba i två dagar och få träffa allihopa igen. Jag tror aytt vi alla har tyckt att det har varit trevligt att tanka på lite igen, vi sågs ju varje dag förut. Efter jobbet åkte jag till stallet och red Martell. Det gick så himla bra. Det var superkul, inga hyfs alls hittade han på utan jobbade skitbra =) Riktigt kul med tanke på att det var ganska många veckor sedan som jag red ordentligt på honom.

Nepp, nu blir det till att sova och imorgon en efterlängtad sovmorgon =) Så ring inte och väck mig, SNÄLLA!!!!! ;)

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback