101003 - Lediga dagar...

Hej på er!
Okej det blev ingen förbättring från igår men just nu njuter jag bara av att ha lediga dagar och passar på att mysa med min sambo innan han börjar jobba igen imorgon. Ush vad jag kommer att sakna att inte träffa honom varje dag igen, även om vi kanske bara har setts typ 5 minuter vissa dagar. Bara just det att han ändå har funnits så nära mig har varit uppiggande. Men nu ska han iväg på nya arbeten så jag får klara mig själv i Uppsala from now on. Det har varit en oerhört slapp helg och det har varit så skönt. Igår var vi och firade mamma och pappa (mamma fyller idag och pappa nästa helg), åt god mat och njöt av trevligt sällskap.

Idag skulle jag ha ridit men när jag kom till stallet upptäckte vi att Martell hade en lös sko så det fick bli uppskjutet till på tisdag istället. Tur att jag har några dagar ledigt så jag hinner med det under veckan.

Nu blir det till att göra sig iordning och kanske hitta på något.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback