101001 - Firar med ett glas vin =)

Hej på er!

Nu har jag landat här hemma, hunnit äta lite mat, hällt upp ett glas vin och öppnat påsen med sura nappar. Jag börjar andas ut nu och börjar inse att hetsen är över för denna gång. Det känns så himla skönt. Jag räknade ut förut att under bara måndag-torsdag har jag lagt ner ca 33 timmar på tentaplugg. När man räknar ihop det känner man sig duktig, för även om jag pluggade rätt "dåligt" i onsdags så hann jag ändå med 5-6 timmar och det är bra. Det märktes på tentan kan jag lova...

Så hur gick det nu då kanske ni undrar... Jo det gick bra. Väldigt bra (hoppas jag). Jag hade väntat mig något ännu värre och på helt andra saker, så det kändes skönt när man väl fick tentan och man kände att det här kan jag. Sen var tentan nästan likadan som exempeltentan, alltås med andra exempel och uppgifter och så men uppbyggnaden var exakt likadan. Det var bra att vi hade fått ut den innan och kunde se hur de skulle lägga upp tentan för då var man ju förberedd på ett helt annat sätt.

Aja nu är det iaf över för denna gång. Om 5 veckor ungefär är det väl dags för nästa, men hellre många små tentor än en stor. Det är mycket enklare att plugga till de små än de stora.
Resten av mina kursare är nu på väg hem till Lovisa för "Efter tenta-förfest" och sen party hela natten skulle jag tro. Själv är jag fortfarande inte bra och har hållit mig uppe på ren ilja de senaste dagarna. Därför blir det en lugn kväll här i soffan med lite vin (eller mycket, har inte bestämt mig ännu hehe), lite dator, en bra bok och titta på när sambon spelar NHL 11.

 
Bildkälla

 
Bildkälla

Fr o m imorgon ska jag bli bättre på att blogga. Nu blir det till att njuta av kvällen. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback