2010.11.30 - Kors i taket...

Alltså jag tror att någonting väldigt konstigt och kanske lite hemskt också har hänt... Jag trodde aldrig någonsin att det skulle hända men jag tror att det har hänt.

VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT DÅ?? undrar säkert ni och jag vet inte rikitgt hur jag ska säga det här men.................................................................................................................................................



Jag tror jag har tröttnat på makaroner.... Visst är det sjukt. Jag som alltid äter makaroner, kanske inte så konstigt att man tröttnar på det då men iaf. Jag älskar ju makaroner, eller pasta i alla dess slag.

Hmm vad ska man äta då då?? Jag har ju bara makaroner med tillbehör här i Uppsala.

Jag blev helt ställd faktiskt, hur ska detta gå??

Jag får börja hitta nya saker att äta när jag är här, någon som har något förslag???

HJÄLP MIG =)


Jag måste bli bättre att laga sånt här igen...


Kommentarer
Postat av: Elin

Potatis, ris, cous cous, bulgur, matvete. Det är de jag kommer på just nu. Kram på dig!

2010-12-01 @ 13:15:05
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo, men vad ska man ha till då??? Det var mest det jag inte visste. Jag behöver ett helt recept som är enkelt, billigt och gott =)



Puss

2010-12-01 @ 19:45:01
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback