2010.11.30 - DAG 5 "Vad är kärlek??"




Vad är då kärlek egentligen? Kärlek är när det känns varmt i hjärtat när man tänker på personen eller är med personen, när de sprider sin värme till en och man vet att man alltid vill ha den personen i sitt liv .Det finns så många olika sorters kärlekar, till partners, vänner och familj och alla är de olika...

Jag minns en dag när jag låg hemma i min säng hos mamma och pappa och var allmänt deppig. Jag började då messa med en killkompis som undrade varför jag var deppig. Efter mycket om och men råkade jag få ur min att jag var kär i fel kille för jag visste att han inte var intresserad av mig. Efter en stund fick jag tillbaka "Jag tror att det är mig du är kär i, har jag rätt??" Hmm, fan också han hade rätt.
Det var alltså så det började mellan min och min nuvarande sambo för med "babysteps" blev det tillslut han och jag. Han är min absolut största kärlek någonsin och det är kanske därför som jag har sagt ja till att dela resten av mitt liv med honom...

Sen finns det ju kärlekar som kanske inte är lika uttalade. Som kärleken man känner till sin familj och sina vänner. Min familj är så otroligt viktiga för mig. Utan dem vet jag inte var jag skulle vara. Jag vet att jag kan ringa min familj närsom helst och jag vet att de ställer upp för mig eller uppmuntrar mig.
Mina underbara närmaste vänner älskar jag också. Jag vill alltid ha dessa männsikor i mitt liv för de är så viktiga för mig, både i motgång och framgång....

Tack alla ni underbara männsikor som finns i mitt liv. Jag är så oerhört tacksam för att just ni förgyller mina dagar =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback