2010.11.29 - Uppe med tuppen...

Godmorgon på er!

Eller när jag gick upp var det nog egentligen natt fortfarande. Det var länge sedan jag gick upp så här tidigt, förut gjorde jag ju det minst en gång i veckan när jag jobbade. Att klockan börjar pipa 04.15 var inte så roligt, speciellt inte om man somnade vid halv12 ungefär. Då känns det väldigt tidigt...

Men men vad gör man inte för skolan. Idag börjar jag en ny kurs (hoppas jag för läraren är sjukskriven så jag hoppas att de satt in någon annan) som börjar kl.8... Känns så där faktiskt att behöva åka hemifrån vid 6 men jag har inte så mycket val. Jag kommer nog att somna extremt tidigt ikväll istället...

Så medan ni vaknar där ute i landet, eller vissa av er kanske sitter i soffan och undrar varför just ni måste gå upp just nu, så ska jag packa ihop det sista och sen åka...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback