2010.11.29 - ISBIIIIT!!!!

Burrrrrrr.... Fy vad kallt det är ute idag. Alltså det gjorde så ont i mina lår när jag kom hem efter att ha gått från skolan. De var verkligen isbitar och knallröda... Hmm imorgon blir det till att ha dubbla par byxor på. Man är ju jättebra på att ha ordentligt på fötterna, mössa, vantar och tjocka tröjor/jackor, men man glömmer ofta benen. Det är synd om dem när man glömmer bort dem, dessutom gör det så ont att frysa om just benen.


Bildkälla

Nu sitter jag och värmer mig lite under täcket, snart blir det mat och kanske en kopp varm choklad. Jag har ju glömt att köpa hem tepåsar så jag kan inte koka te. Men choklad är alltid gått =)

Sen blir det plugg plugg plugg!!! Det är ju tenta igen om en vecka så det behövs. Tyvärr är det ju inte så mycket ledig tid just nu till denna tenta eftersom jag läser en extrakurs. Den är ju liksom inte planerad ihop med de andra kurserna så just nu läser vi en 5 veckors kurs på 3 veckor. Ni fattar kanske hur intensivt det är...

Nej nu skriker magen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback