2010.11.29 - Inge kul...

Hej på er!

Har ni vaknat nu?? Jag har då hunnit med att köra till Uppsala, haft en föreläsning och tagit mig hem till rummet. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och funderar starkt på att ta mig en tupplur om en stund. Jag kunder knappt hålla ögonen öppna på föreläsningen. Inget bra intryck på början av kursen jag gjorde precis =)

Nej, morgonen var inget rolig faktiskt. Dels så drömmer jag så sjuka drömmar just nu att ni knappt kan ana. Idag på morgonen var jag bla på en bergshäll med bara en massa råttsnokar och diamantskallerormar som försökte bytas. Tror ni jag var rädd att stpooa ner fötterna på glovet när jag skulle kliva ur sängen?? Det tog en rätt bra stund innan jag tog mod till mig och klev ur.

En annan sak som gjorde att det var en jobbig morgon var att jag var tvungen att åka från sambon igen. Fan vad jobbigt det var att pussa honom hej då när han låg där i sängen och halvsov fortfarande. Då önskar jag mer än någonsin att vi levde ett normalt liv men så är inte fallet. Det är så här vi måste ha det just nu och det finns inte så mycket vi kan göra nåt åt det. Bara göra det bästa av situationen. Jag längtar till om 3 år när jag förhoppningsvis fått ett fast jobb och han kanske kan börja leta efter ett jobb där han sover hemma varje natt. Det skulle vara riktigt skönt...
Det är sjukt hur mycket man faktiskt kan älska en människa =)


Puss på dig raring =)

Nu blir det sova en stund innan jag måste tillbaka till skolan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback