2010.11.29 - DAG 4 "Det har jag ätit idag"

Idag har vi kommit fram till dag 4 och jag ska berätta vad jag har ätit idag... Kanske inte det mest upphetsande inlägget men men...

Jag är en sån människa som inte kan äta frukost. Jag vet att det är det viktigaste målet om dagen och att man ska äta en stor, ordentlig frukost så magen kommer igång och så man står sig hela dagen... Men det spelar ingen roll. Jag kan verkligen inte äta frukost, jag bli illamående och tuggorna bara växer i munnen på mig. Det kan gå om jag varit uppe och igång typ en timme eller så, då kan det funka att äta lite men det är svårt.

Imorse var jag iaf duktig och åt lite frukost. Jag tvingade i mig 2 små smörgåsar och en actimell (youghurt som är bra för magen).
Lunchen sen bestod av en stor smörgås och ett äpple (jag glömde att äta innan jag gick tillbaka till skolan så jag fick köpa lite i en av rasterna) och middagen blev makaroner med ketchup och en STOR kopp varm choklad.

Haha kanske inte den bästa dagen att titta på vad jag har ätit, jag har mest varit i skolan och dessutom gick jag upp vid halv5 så jag är inte så pigg på att laga mat...


Bildkälla

Jag lovar att bättra mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback