2010.11.28 - Ny favomusik...

Har ni någon favoritmusik?? Jag är sån som gillar det mesta och en person som jag har missta helt tidigare som jag nu gillar massor, är Melissa Horn. Jag fick henne som förslag av några kompisar förra veckan när jag frågade om bra musik och hon är grym.

En av de bästa låtarna av henne (som jag har hittat än så länge) är "Lät du henne komma närmre"...




En annan låt som jag har fastnat för är faktiskt Rihannas version på "Love the way you lie". Den heter part 2 efter namnet och är kninnans version av hur förhållandet blev som det blev från Eminems låt...

Ni får avgöra själva, vilken är bäst? Orginalet eller part 2??

   

Den ena är ft Eminem och den andra är ft Rihanna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback