2010.11.27 - DAG 2

Detta är dag 2 i mitt liv i 30 dagar. Idag har vi kommit fram till "Min första kärlek" och här fick jag ett dilema. Ska man skriva den man först blev "kär" i eller sin absolut riktigt kärlek... Hmm nepp det får bli min första "kärlek". Ni vet den där killen (eller tjejen) som gör att man för första gången upptäcker det motsatta könet och man tror att om den här personen lämnar mig så kommer jag inte kunna fortsätta leva... =)

Tyvärr har jag inget kort på honom, eller han kanske inte skulle gilla att bli uthängd heller men men. Han heter iaf Clas och jag var 7 år när vi blev ihop första gången. JAG VAR STÖRTFÖRÄLSKAD! Han var nyinflyttad och hade precis börjat i min skola (jag gick i en liten skola på landet). Han var ett år äldre än jag... Jag skulle börja på det nyöppnade fritidset som låg brevid skolan och alla barnen fick sitta i en ring och säga sitt namn. Mittemot mig i ringen satt en kille som jag inte kände igen. Han hade brunt lockigt hår och stora fina ögen och jag föll pladask innan jag ens visste hans namn...

Vi blev genast bra vänner (vi var ett gäng som alltid höll ihop) och ganska snabbt frågade han chans på mig. JAG VAR ÖVERLYCKLIG!!! Vi var ihop från och till i ett par år faktiskt, sista gången när jag gick i fyran har jag för mig.

Jag var kär i honom i MÅNGA år efter det även om vi inte var ihop längre. Det är något speciellt med den personen, ungdomskärlekar (eller snarare barnkärlek kanske) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback