2010.11.25 - Jaaaaaaaaa!!!

Hej på er!

Imorse fick jag världens bästa mail!!! Jag blev så glad att jag började hoppa upp och ner i sängen och det var verkligen vad jag behövde.

Som jag har berättat tidigare så fick jag ju göra om min första tenta för att jag hade missat den med typ 1 poäng. Min omtenta gjordes efter en vecka full med läkarbesök, förberedelser till läkarbesök och en hel del deppande och jag visste att jag hade gjort fel på minst 2 frågor så jag var helt övertygad om att jag hade missat den den här gången också.
Sen har min omtenta legat ungefär 1½ vecka på expeditionen och varje gång jag har försökt att hämta den så har de haft stängt (även fast det står på öppningstiderna att de ska ha öppet). Dessutom vet jag att några andra som också gjorde omtentan fick sitt resultat inrapporterat på studentportalen redan förra veckan någon gång. Därför var jag verkligen helt, helt övertygad om att jag inte hade klarat den.

DÖM AV MIN FÖRVÅNING NÄR JAG SÅ IMORSE ÖPPNADE ETT MAIL DÄR DET STOD ATT DE HADE RAPPORTERAT IN ETT GODKÄNT RESULTAT FÖR KURSEN PÅ MIG!!!!!!! FAAAAAN VAD GÖTT!!!
Det behövde jag =)


Så här glad blev jag imorse hehe


Kommentarer
Postat av: Elin

Men gos då! Vad söt du var! Det var bra länge sedan du! Ja, inte som du var söt, utan sedan kortet togs... :-) Ett jättegrattis till tentaresultatet!

Kram kram

2010-11-25 @ 20:08:11
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo hur gammal kan jag ha varit här? Kanske 5 eller nåt =) Tack tack!!!

2010-11-25 @ 20:25:40
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback