2010.11.24 - Hjärnsläpp...

Hej och godmorgon!

Eller god förmiddag kanske man säger vad vet jag men jag är uppe iaf. Redo för en ny dag begravd i rapporternas värld. Det känns så där att vakna till alla varningar om snöstormen när jag vet att jag ska ge mig ut i den imorgon och dessutom med tåg. Hmm jag hoppas verkligen att det går bra, jag börjar bli riktigt nervös.

Aja det får bli morgondagens problem, idag ska jag så ägna mig åt att skriva färdigt alla mina rapporter som ska in på måndag. Som jag sagt förut så vill jag få färdigt allting innan helgen så jag bara kan njuta av den så därför är det dags att sätta igång.

Hoppas ni slipper ge er ut i stormen.

Puss


En av flaskorna som Mannoli shottade med. "Skål ta mej fan, nu tar vi den" hehe. Han sa alltid "Ozu for the girls and RAKI for the boys höhöhö". Är ni där någon gång så måste ni gå dit, det är en härlig stämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback