2010.11.23 - Flyg iväääääg...

Heeej dääär boorta iiii stoooormeeeeen!!!

Hehe jag var tvungen att skrika lite för det blåser så mycket. Imorse flög jag verkligen iväg. Jag var på väg till skolan och det kom en jättevindpust som tar tag i hela mig och tvingar mig mot bilarna på andra sidan gatan. Riktigt läskigt faktiskt att man inte har kontroll, men jag lyckades ta mig både dit och hem.

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig trots att jag haft trevligt sällskap. Jag har nästan skrivit färdigt min seminarierapport, så nu är det bara labbrapporten och språkdragen kvar att skriva. Ja, vi ska kanske peta lite i vårt projektarbete också, sen är det lugnt för helgen. Jag ska se till att bli klar senats torsdag, helst imorgon så jag kan slappna av under helgen och bara njuta av allt roligt jag ska göra =)

Jag fick en rapport från sambon att hos honom har det söat hela dagen och kommit ungefär 2 dm snö. Jag ser nu på väderleksrapporten att det vädret kommer hit imorgon. Så nu vet vi vad vi har att vänta oss. Onsdag och torsdag ska det tydligen snöa, så jag hoppas att tågen går som de ska på torsdag. Annars kommer jag bryta ihop totalt... (om en stund kommer jag att berätta vart jag ska på torsdag)

Istället för att gräva ner mig i all snö, så njuter jag av lite härliga bilder från Kreta =)




Jag och S



Hehe trött efter långpromenad på den varmaste dagen...






















Den här båten var bland det första vi såg när vi kom fram. Den åkte vi med senare under veckan...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback