2010.11.22 - Snö, snö mera snö...

hej hej på er!

Visst är det härligt att det kommer mera snö nu! Här vräker det ner och har gjort det ett bra tag nu. Nu hoppas jag bara på att det ska hålla sig under nollan så snön får ligga kvar. Dte räcker men någon decimeter snö och några minusgrader så är jag jättenöjd =)

Idag är jag tillbaka i Uppsala för plugg, plugg och åter plugg. Nu är det ingen tenta fören den 7 december men vi har ganska många inlämningsuppgifter som ska vara inne senast på måndag om en vecka så lite press är det ju. Det här känns iaf bättre än att tokplugga till en tenta. Man blir inte riktigt lika knäpp av att skriva arbeten...eller okej det blir man visst, speciellt när man sitter och ska försöka ordbajsa en halvsida extra bara för att dryga ut texten lite hehe.

Jag ska kanske fortsätta plugga lite... Under tiden får ni se lite fler bilder från Kreta (dessutom kommer ledtråden till mitt hemliga torsdagsmöte om en stund)


Här har jag så lärt mig att dricka öl till sambon stora lycka...



På promenad och den typiska turistbilden som är ett måste =)



S uppe på toppen av fortet i Rethymnon. Även han lyckades bli brun...



Tillsammans med Mannoli, ägaren till en av restaurangerna längs bargatan. Är ni i Rethymnon någon gång så måste ni gå dit och äta någon kväll. För det första är det grym mat, sen showar Mannoli massor och avslutar din middag med att shotta med alla runt bordet...hehe han är riktigt skön alltså =)

Åhh vad jag längtar tillbaka =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback