2010.11.21 - Bättre sent än aldrig =)

Hej hej!

Jag vet inte om ni ha märkt det men här på blogg.se har det varit jättemycket problem och jag har knappt kommit in på min egen eller andras bloggar idag. Nu hoppas jag att det ska funka men man vet ju aldrig. Som ni ser så har jag ändrat profilbild och den här bliden är från när jag och Sambon var på Kreta i juli. Japp, nu har jag lyckats lada in bilderna från kameran. Inte så att jag inte kunnat utan snarare att jag totalt glömt bort det. Men bättre sent än aldrig heter det väl =)

Så här kommer det en liten bildkavalkad så här i höst/vinterrusket...


 
Jag i flygplanet, skiitnervös kan jag lova =)

   
Arlanda, Stockholm  VS     Hierakleon, Kreta


Vår balkong...

Ni får fler bilder imorgon. Det vill inte funka som det ska...

Ha en trevlig kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback