2010.11.20 - En vinare senare =)

Heej på er!
Jag hoppas att ni hade en lika trevlig fredagskväll som jag hade. Vi stack över till Jimmie och umgicks med några vänner. Mycket mycket trevligt att vara ute bland folk igen efter att jag satt instängd typ hela förra elgen och denna vecka. Vi hade trevligt, pratade och lyssnade på musik.

En vinare senare (nej, inte riktigt faktiskt) åkte jag och sambon hem för att spela... Hehe jag har längtat efter att få spela hela veckan. Det är sjukt att man kan bli så tagen av ett spel som jag från början var heelt, totalt emot. Japp jag fattade verkligen inte hur det kunde vara kul att springa runt om skjuta ner folk. Men jag blev FAST!!! När nu den nya upplagan kom "Black Ops", blev det ännu värre. Det är såååå kul :-D

Nu sitte vi i soffan (har självklart hunnt med att spela hela morgonen) och väntar på att falukorven ska tina så vi kan äta lite mat. Våra magar morrar ikapp kan jag lova. Nästan så man kunde tro att det åskade =)

Nu blir det mat och sen ska vi nog handla. En hel del plugg ska jag hinna med också.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback