2010.11.19- JAAAAAAAAAA!!!!!

Faaaan vad sönt att det äntligen är över!!! Gjorde min tenta imorse och jag blev glatt överaskad faktiskt. Fram till igår eftermiddag så kändes det som om jag verkligeninte kunde något alls till tentan så jag har redan bokat omtentan. Efter idag är jag inte riktigt lika säker på det. Jag tror (och hoppas) att jag ska klara den (om jag inte har fattat allt totalt fel). Även om jag inte klarar den så är det riktigt skönt att den är över för den är gången. Nu vet jag ju vilka frågor som INTE kommer på omtentan i sånna fall hehe. Nej jag hoppas att jag slipper omtentan för det skulle vara skönt att få "lov" lite tidigare.

Nu hoppas jag att jag kan få tillbaka litegrann av mitt liv och kanske inte behöver sitta dag som natt med panik och ångest. Nu är det BARA 2 kurser att oroa sig för i en vecka innan ytterligare en kurs börjar. Fan vad vi hade det skönt under första kursen, det var en lek ju jämfört med nu...

Åh jag har iaf några små godbitar att se fram emot som nästa helg till exempelt. På tordsagen ska vi till världens roligaste ställe och jag har längtat i hela mitt liv efter att få komma dit. Nu gör jag som alla storbloggare och håller på en hemlighet som jag kommer att berätta om senare =) Imorgon ska ni få en ledtråd...

På fredag nästa vecka ska jag och sambon ha en riktigt myskväll. Först blir det middag på Papas Tapas bara han och jag. Efter en härlig middag ska vi sedan gå och se nya Harry Potter-filmen =) Åhh jag bara längtar!!!!


Bildkälla

På lördagen ska jag hem till Elin för JULPYSSEL EFTERMIDDAG OCH KVÄLL!!!! Åhhh jag har längat i ett år sedan sist!!! Så mysigt för Elin är världens bästa värdinna och fixar och fejar så fint till oss. Mycket gott att äta, dricka och pyssla med hehe

Nu blir det en lugn skön kväll, kanske lite Black Ops och imorgon börjar pluggandet igen.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback