2010.11.17 - Plugg plugg...

Hej halloj!
Hur har ni det? Jag vet att det varit väldigt tyst här men jag tenta-pluggar allt jag bara kan. Till den här tentan känner jag att det är mycket svårare än vad jag varit med om och jag fattar ändå inte riktigt det vi ska lära oss.  I sånna här tider frågar jag mig själv vad jag egentligen har gett mig in på. Varför jag egentligen började plugga när jag hade ett bra jobb som jag trivdes med. Jag vet ju svaret på det egentligen om jag bara letar i mitt inre men just nu hade det helt klart varit enklare att bara jobba. Om ni förstår vad jag menar =)

Nej nu är det lite frukost som gäller och sen tillbaka till böckerna.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback