2010.11.13 - The most sad one...

Hej halloj på er!

Skulle tro att det inte är så många av er hemma just nu. De flesta är nog ute på något roligt galej så här en lördagskväll och det brukar jag också vara. Men icke idag... Jag sitter ensam här hemma och försöker plugga till tentan som är på fredag och jag får inget grepp om den. När jag har läst en del och tror mig ha fått hyfsad koll på den. kommer det en ny del som förstör allting igen. Fan fan fan vad det kommer att gå illa på den här tentan. Ush ush ush.

Så nu sitter jag här och försöker banka in allting i mitt stackars huvud. Vi får väl se hur länge jag står ut innan det blir dags att sova för att börja om igen imorgon. Alltid lika kul med tentaplugg :-(

Hoppas ni har en trevligare lördagskväll än vad jag har. Låt inte mig förstöra någons goda humör, jag börjar bara bli rätt uttråkad ;)

Nepp, ha en bra kväll. Jag ska ta och skriva en stund till innan jag tar och bäddar ner mig i soffan.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback