2010.11.13 - One to go...

Hej på er!

Jag vet inte om jag ska säga godnatt eller god morgon, ska inte sova än på ett tag. Sambon spelar NHL medan jag surfar runt på datorn. Denna fredagskväll har jag valt att ta det lite ledigt från allt plugg, det är ganska skönt att kunna göra det trots att vi har hur mycket som helst att göra. Idag blev vi iaf klara med projetarbetet och det känns riktigt bra. Eller iaf så pass färdigt att man kan skicka det till granskningsgruppen. En sak till som man kan pricka av på listan. Riktigt bra, synd bara att vi har fått fler saker att lämna in under nästa vecka, som om vi inte hade nog med allt som redan skulle göras + att faktiskt hinna plugga till tentan också. Jag tror att rekordmånga får göra omtenta denna gång. Ingen känner att de har hunnit med den här kursen eftersom den andra kursen som vi läser samtidigt tar upp alldeles för mycket tid med alla dessa arbeten som ska göras, lämnas in och redovisas. Ja just det, däremellan ska vi hinna granska arbeten från andra grupper OCH göra alla labbar. Fy fan vad jag längtar till jullovet, kan inte fatta att vi dessutom ska hinna med en kurs till innan dess.

Aja det är bara att slita järnet nu. Vila får man göra om ungefär 3 år när vi pluggat färdigt =) För du ska vi ju BARA jobba hehe

Nej jag ska nog ta och lägga mig och slumra lite i soffan iaf. Jag ska upp tidigt och klippa mig imorgon och sen blir det mat mitt på dagen hos päronen. S har valt älg till maen imorgon så så blev det. Dessutom får vi träffa Elsa också som ska spendera helgen hos mormor och morfar. Mycket trevligt =)

Godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback