2010.11.12 - Regn, regn, bara regn...

Godmorgon på er alla lärkor!

Har ni sovit gott? Inte jag, vet inte vad det är med mig för tillfället men jag sover skitkasst. Jag bara vrider och vänder på mig hela nätterna, vaknar säkert 10 gånger per natt och vid minst ett tillfälle ligger jag sen vaken en bra stund innan jag kan somna om... Hmm jag gör kanske inte av med tillräckligt av min energi på dagarna?? Kan ju vara nåt, när jag jobbade så kom jag hem och var heelt slut efter en arbetsdag. Så blir det ju inte riktigt nu, man blir slut i huvudet men inte i kroppen.

Aja nu ska jag dra iväg till skolan och beta av ett par timmar där innan jag ska åka hem och ta helg. Det lär bli räätt mycket plugg denna helg men vad gör det. Om en månad är jag "ledig" i en hel mnad så det är inte så synd om mig =)

Ha en bra dag där ute i regnrusket.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback