2010.11.11 - Det var sista gången...

Jaha ni hur har ni det??
Min pluggdag igår blev ju så där. Jag blev så sjukt illamående efter att jag hade ätit lunch och kunde knappt sitta upp utan att vara illamående. Ligga ner gick rätt bra men så fort jag satte mig upp eller ställde mig upp så sköljde det över mig... Vet inte vad det var för konstigt, me som tur var så gick det över när jag åt stuvade makaroner och falukorv sen på kvällen. Jättekonstigt men skönt att det gick över =) Sambons mat gör gott för själen...

Jag föreslog för sambon igår att vi kanske kunde gå ut tillsammans efter maten och skotta fram bilen, dels ta bort snö PÅ bilen men även RUNT bilen eftersom det kom rätt mycket snö i tisdags. "Neej, men det var inte så mycket snö på den när jag gick förbi och dessutom är det plusgrader så det lilla kommer att smälta bort", var svaret som jag fick. "Men är du helt säker på det för när jag var och tittade efter posten så såg det rätt mycket ut", kontrade jag. "Jag lovar att det inte var så farligt..."

Nej just det, det var ju BARA 2 dm på HELA bilen OCH runt bilen. Den var helt begravd och dessutom hade snön smält, frusit, smält och frusit så det var ju mest is... FY FAAAN säger jag bara. Det tog mig drygt 40 minuter att få loss bilen. Så det var sista gången jag lyssnar på min sambo. Nästa gång går jag ut och skottar fram bilen kvällen innan medan det fortfarande är töväder...

Väl i skolan har jag och Karin suttit och hetsat med projektarbetet. Hoppas att vi iaf börjar få det ganska klart för att kunna skicka det till granskningsgruppen på måndag. Synd att halva gruppen inte är med så mycket. Det hade ju blivit lite enklare då kan man ju säga, iaf när man ska tolka alla resultat. Men men de får helt enkelt ta de vi har sagt. Så blir det när man inte engagerar sig...

Okej jag ska kanske inte klaga för mycket. Det finns de som har det värre :-)


Bildkälla

Nu blir det mera plugg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback