2010.11.08 - Strindbergs röda rum...

Tjena mittbena!

Har ni haft en bra måndag??  Min dag har faktiskt varit riktigt bra. Jag började förmiddagen med att vi redovisade ett arbete inför klassen och vi gjorde det riktigt bra. Jag är nöjd. Sen var det skönt att vara först ut för då hann man inte bli nervös, hinna titta på andra som kanske skulle vara skitproffsiga osv osv. Då är det bra att vara först ut, sätta ribban högt och andas ut efteråt. Hehe riktigt skönt =)

Sen fortsatte dagen med mera jobb med projektarbetet innan det var dags för den nya kursen, "Svenska språkets framväxt". Där var det ingen lugn och skön start direkt utan fullt ös medvetslös. Till imorgon ska vi hinna läsa ett stycke ur Strindbergs "Röda rummet" och till på torsdag ska vi hunnit göra färdigt ett grupparbete (inte jättestort direkt men iaf). Så ikväll blir det inte mycket fritid direkt, bara plugg. Men jag har bara drygt en månad kvar innan det är "jullov" (läs: tentaplugg-period med inslag av julfirande).

Nehe ni får ha en bra kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback