2010.11.08 - Stackars klocka...

Godmorgon godmorgon!

Har ni sovit gått? Jag har nog sovit rätt hårt för min stackars klocka har pipit och pipit sen 6 och jag hörde den inte fören vid 8. Då är det bar att man har ställt klockan mycket innan man egentligen måste gå upp. Visst jag har inte lika mycket tid på mig att gör mig iordning på men men det funkar ändå.

Nu ska jag iväg till skolan och fixa grupparbetet i språkhistorian som ska vara klart till på torsdag. Sen är det föreläsning innan det är dags för tokarbete med nästa grupparbete (projektarbetet).

Förhoppningsvis kan jag vara kvar hemma imorgon och bara tokplugga till tentan. Det är skönt om man kan få en sån dag där man slipper åka iväg på något utan ara kan plugga hela dagen. Ingen tv på och absolut ingen dator på. Bara jag och mina böcker hehe

Nu måste jag plocka ihop det sista och sen åka.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback