2010.11.07 - Tillbaka =)

Hej hej!

Jag vet att det har varit väldigt tyst här på bloggen under helgen och helt ärligt känns det inte som om det har varit helg. Kan nog vara för att den inte har varit som den brukar...

Ifredags kom Cicci till Uppsala, jag och Anna mötte upp henne på stationen och sen gick vi och fikade. På ett supermysigt fik som jag går förbi typ varje dag på väh till och från skolan men har aldrig gått in. Det var jättebra fika med skitsnygga uppläggningar. Ska se om jag kan få Cic att skicka över bilderna på fikat, det var toppen....
Sen blev det middag hos Anna och sedan ut för att vandra Uppsala runt och titta på "Allt ljus på Uppsala". Jag ska låna några bilder av Cic och visa er sen (jag hade alltså ingen kamera med mig, ingen tanke på att det skulle behövas hehe). En super mysig kväll som avslutades med en massa snack och popcorn.

Hem med tåget i lördags för att träffa en mycket seg sambo. Kan nog bli så om man går och lägge sig vid halv 6 på morgonen :-) Aja jag fick iaf tid till att plugga och det var ju välbehövligt. Det blev en lugn hemmakväll med lite bra film och pucko (alltså drycken).

Idag har vi hunnit tvätta, pluggat (jag), hämtat mat från svärmor som hon hade lagat till oss och fått massor med skor. En del begagnade men de flesta helt nya. Tyvärr kunde jag inte behålla alla par (sambon tyckte nog att de 5 paren som jag behöll var för många hehe) så resten åker ut till mamma och ev syster med en massa kläder.

Nu blir det mera plugg, lite tv-tittande och ett sötsug utan dess like. Vet inte riktigt om jag ska gå och handla något gott eller om jag kanske ska göra lite "strövargodis" för att stoppa ett rabiat utbrott efter sötsaker. (jag önskar att jag kunde vara lika duktig som min kära syster som tränar och är nyttig men jag har ingen motivation till sånt just nu)

Ha en fortsatt bra kväll, imorgon blir det dags för Uppsala igen =)

Puss


Jag och Anna "åkte" bil i lekparken.... Hehe som barn på nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback