2010.11.03 - Hemma!!!!

Hej hej på er!

Har ni haft en bra dag?? Hos mig har det regnat hela dagen och varit grått och trist. Jag har kämpat mig igenom denna tråkiga dag, men nu skiner solen hos mig. Den tändes så fort jag klev innanför dörren här hemma i min vår lägenhet och möttes av det största leendet man kan tänka sig. Då känns det skönt att få komma hem. Gud vad jag uppskattar den människan =) Att han dessutom fixat frasvåfflor till mig gör bara det hela ännu bättre.

Idag fick jag veta att jag måste göra ett arbete till. Det som alla redovisade förra veckan i max 5 minuter måste jag nu skriva 2 A4 på och lämna in. Rätt surt att mitt blir så himla mycket större än deras bara för jag skulle vara hos doktorn just då... Men men det är väl bara att gör det där och se glad ut. För vi har ju inte så mycket mer att göra liksom...

Nu vill samon ha datorn så jag ska sätta mig och plugga lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback