2010.11.02 - Sovmorgon??

Hej på er!

Fy vad fort det blir mörkt ute nu. Det är knappt så man hinner hem från skolan innan det är mörkt. När ska man då hinna träna?? På morgonen kanske?? Jag vet inte hur tidigt det blir ljust ute så jag får kanske satsa på det. Iaf när man börjar 10 och senare för det är inte tidigt att börja kl.10 även om det känns tidigt i universitetsvärlden. Imorse till exempel hade jag tänkt att gå upp tidigt, vaknade 09.20 och skulle vara i skolan kl.10...hehe inte alls panik =) Det var bara att springa iväg och glömde nog hälften på vägen :-S

Fy fan vad jag börjar längta efter ett normalt liv. Det känns ju bra att man gör det redan nu med tanke på att jag har nästan 3 år kvar att plugga, men de senaste veckorna har verkligen gett mig mersmak. Att få komma hem till SIN lägenhet varje dag och få träffa sin älskade varje dag. Det var ju som sagt 2 ½ år sen vi hade det så senast på riktigt och det skulle vara så skönt att få det livet igen. Jag tror att man skulle uppskatta det mycket mycket mera nu än vad man kanske gjorde tidigare. Att få jobba med ett jobb (gärna på Norstedts eller Bonniers), att få komma hem och laga mat ihop och äta och umgås varje dag. Det önskar jag mig just.... Nån som kan fixa det åt mig???

Nej ush nu måste jag verkligen plugga.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

det är snart jul, så du får väl ta dig ett snack med Tomten. Han kan fixa det mesta har jag hört! :-)

Kram och kämpa på!

2010-11-02 @ 20:08:51
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback