2010.11.02 - Amy Deasismont igen...

Tjenare!

Efter att jag igår hittat ett klipp från Små stjärnorna där Amy Deasismont ak. Amy Diamond var med endast 8 år gammal. Då började mitt hjärnkontor att snurra... Var inte hon med i ett program till på TV4 några år senare?? Där de faktiskt sjöng själva??
Så sagt och gjort så var jag tvungen att leta lite i arkivet på youtube och mycket riktigt, där fanns det. Super Troupers hette programmet och gick 2004 när Amy var 12 år gammal. Hon var sjukt bra redan då och starx efter det här programmet fick hon ju skivkontrakt och slog igenom stort och det rest is history =)



Hur det gick i själva tävlingen vet inte jag, förutom att hon gick till final. Någon som har koll på det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback