2010.11.01 - Jetlagad...

Hej halloj!
Är det någon mer än jag som känner mig totalt jetlagad efter tidsomställningen igår?? Jag är verkligen helt förstörd i både kropp och själ. Det är egentligen konstigt att en timme kan göra så himla mycket men jag tycker att det är mycket jobbigare att dra tillbaka klockan än att dra fram klockan. Det sliter mer på mig så här på hösten. Det var likadant i somras när vi kom hem från Kreta (som jag fortfarande inte visat bilder från kom jag just på... Har inte ens laddat in bilderna från kameran ups =). Då fick vi ju också ställa tillbaka kroppen en timme eftersom de ligger en timme före oss och jag var helt förstörd i flera dagar efteråt. Tur att man började jobba ganska snart inpå då så jag ändå blev trött och fick anledning till att gå och lägga mig tidigt hehe.

Idag var jag iaf tillbaka i skolan och kände paniken slå emot mig så fort jag kom innanför dörrarna. Vi har så sjukt mycket att göra just nu att jag inte vet hur vi ska hinna med allt. Det är grupparbeten, egna arbeten, redovisningar, föreläsningar, laborationer och TENTOR... Men vi får inte stressa upp oss. Bara jobba järnet varje dag i skolan så hoppas jag att vi ska hinna klart. Det är bara komma ihåg att plugga till tentorna däremellan också ;)

Jag hittade lite roliga filmer på youtube just...

Vi börjar med Linda Bengtzing i Sikta mot stjärnorna...



Nu ska jag plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback