2010.11.01 - 6 blev till 7 och sen tillbaka till 7...

Tjenamors!

Imorse hände det en rätt rolig sak med tanke på förra inlägget om att ställa om klockan. Jag och sambon låg och snoozade för ingen av oss orkade gå upp riktigt än. Helt plötsligt ringer sambons jobbtelefon och båda sätter sig upp med ett ryck. Det är alltid sambon jobbarkompis som brukar ringa på den när han åker hemifrån så S vet att han strax ska bli hämtad. Vi sätter oss upp och tror att vi har försövit oss, hatar verkligen att försova mig. Sambons kollega säger iaf att han är på väh nu och jag tittar på klockan och frågar varför han ska komma redan klockan 6...
Alla vi 3 blev nog rätt förvirrade för våra klockor visade 6 och kollegans klockor 7. Vad var klockan egentligen?? På med TVn för den stämmer ju alltid och den visade då 06.05.
Då hade kollegan trott att hans arbetsmobil skulle ställa om sig själv, och den inte gjort det så han levde en timme före oss andra... Hehe så vi gick och bäddade ner oss i soffan istället (jag somnade dessutom om en stund till) innan det var dags att göra sig iordning.

Så det kan gå, när inte haspen är på ;-)

Här bjuder jag på ytterligare ett roligt klipp som jag hittade på youtube...

Amy Diamond 8 år gammal...



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback