100531 - Redan sista maj...

Hej på er!!

Har ni haft en trevlig dag?? Visst har det varit underbart väder. Soligt och varmt =) Tyvärr har det varit riktigt tryckande så känns som om man haft stora tyngder på huvudet och axlarna.

Efter jobbet åkte jag förbi faster och hjälpte henne att pumpa däcken på rullstolen som hon behövde ha de kommande dagarna. Haha det var nog tur att vi gjorde det för det var så lite luft i däcken att hon inte hade kunnat rulla alls =) haha jag kan bara se bilden framför mig =D Vi skrattade rätt gott åt det...

Jag har inte någon reumatisk sjukdom eller inflamation. Jag fick svaren idag när jag ringde och berättade att jag inte blivit något bättre trots 2 veckors behandling. Så jag ska dit igen på Onsdag. Det har ingen aning vad det skulle kunna vara och inte jag heller, jag hoppas bara att de hittar felet. Annars kommer jag snart hamna i "Okänd diagnos"...

Nej nu blir det cykling och Norska hollywood-fruar

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback