100530 - Öhh, grattis tror jag...

Jaha jag tror att det blev Tyskland som vann igår så jag blev lite nyfiken hur låten gick. Gissa om jag blev besviken när jag möttes av en knägungande tjej med konstig dialekt...

Ni får väl avgöra själva här... Tysklands vinnarbidrag


Idag är det mors dag och vi ska ut och äta hos min mamma (ja,pappa också förstås) ikväll och jag tror att det väntas oxfilé och det tackar man ju aldrig nej till. Vi ska försöka hinna förbi svärmor också och fira henne också.

Uch jag mår inget vidare idag. Jag har jättkonstig magont och känner mig jättesvag. Nästan så att jag inte ens orkar lyfta armarna ovanför huvudet. Det började ordentligt igår och har fortsatt idag. Det är inget kul och jag hoppas verkligen att det går över... Jag känner mig inte så social direkt, vi får väl se hur mycket bloggande det blir idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback