100530 - Hemmakväll...

Hej på er!

Efter en mycket mysig dag så är jag nu hemma igen. Magen känns lite bättre och vi har hunnit med fika hos svärmor och middag hos mina päron. Inte helt fel med stekt oxfilé, ungsstekt potatis, morötter och sparris med en god sås till. Och mycket sallad för min del... Jag har faktiskt passat på att äta lite lite glass på båda ställerna =) Det var det ända jag har fuskat med på en vecka så jag känner mig mycket duktig. Sambon däremot har druckit öl i helgen medan jag har druckit vatten så jag känner att jag har fått ett bra försprång... (även om han har druckit low-carbs som han själv kallar det hehe) Jag är heelt övertygad om att jag kommer att vinna (han är iof heelt övertygad om att han kommer att vinna hehe)

Nu blir det lite Bridget Jones och sen väntar sängen.

Puss

PS: Ni är dåliga på att skriva vilka ni är...Sätt fart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback