100529 - Storstädning och nyttigheter...

Hej på er!

Det var länge sedan jag var inne och skrev men jag har försökt att uppdatera er med mobilblogg iaf. Det har varit fullt upp och sambon har ockuperat datorn de senaste dagarna så jag har inte kommit åt att skriva. Nu är jag tillbaka iaf och det har hänt otroligt mycket.

För det första har min syster och svåger äntligen fått sitt andra barn. En flicka som ska heta Astrid och är sååå söööt =)

För det andra så är vadet med sambon i full gång. Vi ska gå ner så mycket vi kan procentuellt fram tills han går på semester, fredag v.28. Vinnaren får en helkväll på Papas Tapas och sen vidare ut på stan =) Jag hoppas verkligen att jag vinner... Jag har redan gått ner 2 kg på en vecka så det känns bra.

För det tredje så funkar motionscykeln... Jag vet inte riktigt om jag vågar berätta det här men here we go... Jag hade försökt att sätta i fel kontakt. Det var laddaren till sambons rakapparat som låg bredvid cykeln och den såg nästa precis likadan ut som cykelns egna... Hehe typiskt men nu funkar den och jag cyklar varje dag...

För det fjärde så har vi städat i källaren hela förmiddagen och rensat och fixat. Vi ska åka till tippen imorgon med ett eller 2 lass sen är det snyggt där nere. Då ska vi ta itu med klädkammaren här uppe i lägenheten...

Nu är det lunch som gäller. En god sallad får det bli =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback