100526 - Promenad...

Hej hej!

Visst har det varit ett underbart väder idag. Det kändes helt underbart efter gårdagens regn. Nu hoppas jag att solen håller i sig under hela helgen...

Åh jag har fortfarande inte fått ordning på motionscykeln så jag kan fortfarande inte täna på den. Nej, det är inget motstånd på den så man kan lika gärna cykla i luften. Det är ungefär lika jobbigt, så jag tänkte ta en lång promenad istället. Tyvärr råkade jag sätta på tvn och såg att det skulle vara Arga snickaren. Då blev jag fast. Fy fan vilken jävla hyresvärd. Alltså hon verkar ju totalt hjärndöd. Kablarna till spisen var ruttna. Anders ringde till henne och frågade om de fick ordna det åt hyresgästen (de måste ha hyresvärdens tillstånd), alltså gratis för hyresvärden och hon sa NEJ. Flera gånger, la på i örat och vägrade svara vissa gånger. Väggarna höll på att rasa i hop pch tom hela huset var i ras risk... Alltså huuuuur kan man göra så, när man till och med blir erbjuden hjälp??? Då måste man ju vara helt totalt dum i huvudet.

Alltså blev det ingen promenad, för klockan 21 var det ju Gray´s anatomy. Tur att man iaf har varit och ridit idag så man fått sig lite motion. Imorgon ska jag rida igen och förhoppningsvis kommer sambon hem och kan kika på cykeln. Hoppas han får ihop den för jag behöver den verkligen. Desutom behöver jag få träffa honom. Den här veckan har varit jobbigare än tidigare. Jag vet inte om det beror på tabletterna kanske eller vad det är men fy fan vad det är jobbigt att han är borta. Till hösten lär det inte bli bättre när vi ska vara borta båda två i veckorna. Ibland undrar jag vad fan jag har gett mig in på. Kommer vi verkligen att klara av det här? Fan jag är verkligen livrädd för svaret på den frågan...
Nej, slut på självömkan. Jag ska vara positiv, det kommer att bli skitbra =)

Nu ska jag gå och lägga mig. Är egentligen inte trött alls (haha jag gäspade precis när jag skrev det) så jag tänkte börja läsa min nya bok.

Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback