100525 - Löning...

Hej hej!

Idag är det äntligen löning och hela staden börjar leva igen. Visst känns det som om alla går i ide de sista dagarna innan löningen. Sedan börjar det skjuda av liv igen när allas konton har fyllts på... Om du inte måste, undvik att åka och handla idag. Det är alltid helt sjukt fullt med galna pensionärer, stressade föräldrar och kinkiga ungar som man helst vill undvika så länge man kan. Vi brukar oftast storhandla dagarna innan eller veckan efter löning för att slippa den där värsta ruchen...

Idag har jag varit så himla trött att jag nästan somnat ståendes. Det värsta är att jag behöver hålla mig vaknen till 23 ikväll för Eurovision håller på så länge. Phuu hur ska det gå? Iof hann jag sova en stund efter jobbet innan det var dags för möte men jag tror inte att det hjälpte så där himla mycket för ja är lika trött nu också. Men men jag ska försöka hålla mig vaken. Annars får jag väl titta på text-tv imorgon vilka som gått vidare. Det känns viktigare att se hela semifinalen på torsdag istället...

Nu ska jag titta vidare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback