100524 - Hello Kitty finns på allt...?

Hej på er!
Som ni vet så älskar jag Hello Kitty och jag försöker att ha henne på så mycket saker jag kan utan att det ska bli för barnsligt. Jag har henne på klockan, strumpor, plåster och några t-shirts. Annars gillar jag barnkläderna för de är så himla fina och det finns så mycket olika med Kitty på.
För ett tag sen så hittade ju jag Hello Kitty-vinet på en blogg och la även upp ett inlägg om det och hade lite delade meningar om det. Dels tyckte jag att det var så gulligt men samtidigt kändes det lite skumt med tanke på att Hello Kitty främst är ett barnmärke i mina ögon. Nu har jag alltså hittat nästa sak som jag inte vet vad jag ska tycka om...



HELLO KITTY-BINDAN...

Alltså först tyckte jag att det var lite gulligt och kunde inte motstå frästelsen att köpa dem bara för att de fanns. Men samtidigt kan jag tycka att de som Kitty är till för inte anväder dessa ännu. Så varför finns de?? För oss som egentligen är för stora för att gilla Kitty eller endast för att märket är så starkt att de kommer att tjäna en massa pengar på det???
Jag tror inte att andra kvinnor tycker att det är lika gulligt som jag tyckte när jag hittade dem så jag förstår inte riktigt syftet...

VAD TYCKER NI??? BRA ELLER DÅLIG IDÉ????


Kommentarer
Postat av: Carla

Hej

Jag är 38 och älskar Kitty; det finns kläder och underkläder för vuxna, väskor, accessoires, allt möjligt för vuxna kvinnor. Varför inte bindor? Mycket roligare att ha en Hello Kitty binda i väskan än en vanlig tråkig binda! Och priset är helt rätt ju! Ingen större skillnad med de övriga. Kul produkt! Ska fortsätta och köpa.

C

2010-05-26 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback