100524- Godmorgon...?

Godmorgon godmorgon!
Har ni sovit gott?? Jag har sovit riktigt bra faktiskt. Vi har det väldigt varmt i vårt sovrum (när tom jag tycker att det är varmt, då är det riktigt varmt) så vi har fönstret liiite öppet. Tyvärr så hör man ju allting utifrån då. Inatt har det varit ganska lugnt men resten av helgen har det varit heel galet. Alltså vad tänker folk på?? De går och gapar och skriker utanför mitt inätterna (ja, jag låter som en gammal tant) och jag vaknar så klart. Alltså kan de inte tänka att det faktiskt finns folk som vill och måste sova??? När klockan är typ 2 på natten så är det inte okej att skrika eller gasa upp bilen och sedan köra järnet uppför backen utanför. DÅ får man liksom välja på pest eller kolera...att vara vaken och sova dåligt för att man svettas bort eller få in lite sval och skön luft men då hålls vaken av alla idioter som håller på och fular sig utanför fönstret HELA nätterna.

Aja jag ska sluta klaga för det är fint väder ute trots att de hade varnat för regn. Så vi fortsätter att njuta så länge det håller i sig. Idag blir det jobb för hela slanten sen ska jag träna. Jag och sambon har slagit vad. Vi ska bli nyttiga och båda vill bli lite mer vältränade än vad vi är nu, så fram till sambon går på semester fredagen v.28 ska vi båda ha kommit ner i våra mål. Vad vi ska ha som "pris" har vi inte bestämt än och det börjar först imorgon för jag måste köpa en ny våg. Vår våg har ramlat i golvet ett par gånger så den funkar inte riktigt som den ska. Så imorgon KÖÖÖÖR VIIII!!!!!!

Nu blir det frukost.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback