100524 - ...

Hej på er!

Jag känner mig ungefär lika tom som rubriken. Mitt huvud känns helt blankt och jag vet egentligen inte riktigt vad jag har lust med. Jag skulle verkligen behöva cykla lite men orkar inte. Jag är toksugen på något sött och gott men får inte. Är det inte sjukt att så fort man har bestämt sig för att bli nyttig så gör de inte annat än att visar reklam för goda glassar, choklad eller något annat gott?? De visar aldrig dessa reklamfilmer annars ju... Jag försöker iaf att stå emot och det fick bli vit fiberpasta och prinskorv till middag. Alltid något... Imorgon blir det ny våg och en ordentlig cykelrunda. Det är så skönt när man väl kommer igång. Jag ska bara komma igång först. Jag vet att jag har försökt ett par gånger men aldrig avslutat men nu när jag slåss mot sambon så är jag mera taggad än tidigare. Vi måste bara komma på att extremt bra pris =D

Nej ni får hålla till goda till imorgon. Jag ska nog börja varva ner inför sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback