100521 - Lördag??

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott?? Jag måste bara berätta vad som hände mig när klockan skulle ringa. Jag låg och sov så gott när klockorna började ringa (jag har två) och det var inget konstigt med det. Jag snoozade ett par gånger innan jag riktigt vaknade till och började fundera på varför de ringer. Jo men sambon ligger bredvid mig så det måsta vara Lördag, tänkte jag och somnade om. När klockan sen ringde igen så började jag fundera igen. Varför ringer de den här tiden på en lördag? Jo men vi ska ju tvätta och sen ska ju jag till frisören... Så jag somnade om igen...
Nästa gång den ringde så hade jag ingen större lust att lyssna på dem men vaknade till iaf och gick upp. Fortfarande heelt inställd på att det var lördag. Så jag satte på tvn som jag alltid gör när jag går upp och Vakna med the Voice var på 5:an. Då började tankarna snurra ordentligt. Det kan inte vara lördag eftersom Vakna är på TV... Ojoj, tänkte jag, det är nog fredag!! Haha tänk om jag inte ens hade dykt upp på jobbet idag bara för att jag trodde att det var lördag... hehehe

Aja nu ska jag göra mig iordning och åka till jobbet trots allt...

Hörs ikväll

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback