100520 - Ett berg...

Hej på er!

Oj vilket berg det var med disk i köket. Eftersom sambon kom hem idag så kände jag att det kunde vara trevligare för honom att slippa ställa sig och diska när han nu kom hem. Så det var bara att dyka ner i baljan och skälpa berget...

Efter det var färdigt lagade jag lite mat och stack iväg till stallet. Det var dags för min sista torsdagslektion. Det var lite synd att inte Sofie var där men det gick superbra med Karin. Jag får åka förbi någon torsdag med en lite present till Sofie som tack för hjälpen för att hon har fått igång min ridning igen. Jag hade verkligen gått ner mig under tiden utan lektioner =)
Lektionen gick som sagt superbra med mycket arbete och hårt slit. Men det lönade sig tillslut och det kändes skönt...

Nu hr jag duschat och tagit en piggelin och strax ska jag gå och lägga mig. Jag behöver nog dricka lite mera innan jag somnar om jag ska må bra imorgon när jag vaknar. Kom ihåg att dricka mycket när det är så här varmt ute, det vet jag att jag brukar vara dålig på. Jag kommer alltid på att jag behöver dricka när jag redan fått huvudvärk =) Men men ibland så kommer jag ihåg att grunda..

Imorgon blir det lite sovmorgon eftersom jag börjar lite senare så jag får passa på när tillfälle bjuds. Dessutom slutar jag sent så det blir nog en hyfsat lugn kväll. Sambon är bjuden ner till Papas som tack för att han hjälpt till att flytta åt en kompis så jag har inte bestämt vad jag ska hitta på...

Nu blir det sängen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback