100517 - Grattis Norge...

17 maj...Norges nationaldag. Tänk om vi svenskar kunde fira 6 juni som norgmännen firar sin 17 maj. Då hade det verkligen varit trevligt.

Aja idag var jag iaf till doktorn och han tog en massa prover som jag nog får svar på om en vecka eller så. Jag fick med mig lite tabletter med smärtan och inflammationerna som härjar i mina handleder (tydligen). Så jag blir kanske snart en helt ny människa =)

Jag är ledsen att det blir en dålig uppdatering idag men jag fastnade i boken som jag behövde läsa ut idag. Jag har lovat att låna ut den så den behövde bli färdig idag =)

Nu blir det nog sängen som gäller för mig. Ska upp tidigt imorgon...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback