100516 - Dan före dan...

Nu är tavlan upphängd, de gamla tavlorna från sovrummet sitter nu i köket och maten har blivit uppäten...Det blev mycet gott idag, nästan så jag hade lust att proppa i mig bara för att det var så gott. Kycklingfilé i tacoostsås med pasta till... Mmmmums =)

Nu blev det visst hockey på TV för sambon kom hem och bytte kanal. Eftersom jag har datorn så har jag ingen makt över TVn så det är bara att stå ut. Egentligen tycker jag att det är kul att titta på hockey när det är landskamper, men jag har inge ork till det just nu. Jag blir otroligt rastlös och orkeslös av det...hehe

Imorgon är det iaf äntligen dags för läkarbesöket. Ni får hålla alla tummar ni kan över att de ska hitta felet på mig. Jag lovar att jag ska stå på mig ordentligt så att de tar så många tester det finns.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback